Dalmåsar

Femhundraåttiosex.

Onsdag. Dagen innan den bästa dagen på hela veckan. Jag har en söt systerson.
"Vi spelade memory. Och helt apropå ingenting så säger han: Jag vill träffa Jeeessica... Jag vill att hon ska vara häääär... Jag vill att du ska ringa henne nu så hon kommer hit så jag får träffa henne!".
Naaaaawh vad söööööt. Idag tappade han sin tredje tand.

Enligt ryktet har min hy fått brun färg och mitt hår blivit vitare. Det är bra tecken, även om jag inte uppfattat det själv än. Det är för att det snart är sommar. Det är true!

Nu ska jag gå och se om nån spelar trummor där ute. Det låter så.

Puss!

The Solution - Pickin wild mountain berries

För att det är ju helt otroligt bra. Förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0