Mänsklighet och depressionen

Femhundraåttiofem.

Idag var det inte alls roligt att komma ut i hallen och mötas av DN. Vänsterkrysset och en halv sida. En halv sida? Hur kan de skriva en halv sida om ett mord på en tioåring? Är det helt ointressant helt plötsligt, nu när han har erkänt och det inte är någon jakt? Det är nu det borde bli nyheter. Kommer vi ens att kunna släppa ut våra barn ensamma i lekparkerna framöver? Hur är det med de som bor som Englas familj? De kommer ju inte ens kunna gå ut på dass. Det är lite för många mord just nu. Lite för liten lön till sjuksystrar. Lite för lite bojkott av OS. Lite för lite mänsklighet kanske?

Idag har jag massvis av saker att göra. Foton är prio nummer ett. Har kommit på en idé och sen ska det bara genomföras. Jag känner att ett eftermiddagskaos kommer springandes emot mig när jag ska styra upp tio ungar till att klä ut sig och göra som jag vill. MEN. Det löser sig. Måste komma ihåg att ta baksidefoto också.

Ögonkoll. Måste göra ögonkoll. Måste fixa bra mat till katten och hoppas på att depressionen går över. Jag blir ledsen bara jag ser honom. "Han är inte deprimerad! Han är en katt!". Jag skulle iaf bli deprimerad om jag var en katt.

Just det. Boka om cellprovningen. Det ska jag banne mig göra nu på en gång.

Bonusbild!
473673-10

Jag och min enda vän. Skuggan Adolf. Tänk om jag kunde få en riktig vän nån dag?

Puss!

The View - Face for radio

För att det fortfarande är roligt att det finns en låt om någon som är så ful så det är lika bra att hon är på radion. Så vi slipper se'na.

Kommentarer
Postat av: Lisa

http://www.frid.nu/aktuellt.htm

Där står det hur man kan hjälpa Englas familj.

2008-04-14 @ 09:51:56
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Ulli

HOGIE VART ÄR DU?!? Jag saknar dig...

2008-04-20 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0