En skräckfylld resa till Götet

Sexhundratjugosex.
En resa till Götet. GPS:en ville att vi skulle åka över .
Då blev jag såhär skräckslagen . Antagligen är det därför bilden på bron blev så dålig.
Det gick över när vi kom fram. Det kanske inte riktigt framkommer av bilden, men lyckan var stor då jag äntligen fick vistas bland hästar . Nu var jag vansinnigt ironisk. För er som inte förstod det.
De hade även massa kattungar. Nästan helt nya. Nya katter ser så sjukt mongo ut . Den är tre veckor, så det är okej att se mongo ut.
Cilla hittade sin gamla stammask och kände att hon ville återförenas med våra släktrötter från de djupaste vallonskogarna . Vi blev livrädda och åkte därifrån.
När skräcken släppte från farsans bröst blev han såhär glad .
Vad som är bra med GPS när man är i ett sånt där lyckorus är att den säger exakt vad man ska göra . Tur. Annars hade vi nog kört av färjan utan att köra via rampen. Innan Tjörn var vi hos farfar. Han är skitgammal och har en fru som pratar jättehögt. På vägen hem körde farsan nästan över en igelkott också. Men tack vare min superblick så lever den idag ett förhoppningsvis ett ganska bekymmerlöst liv.

Om en timme gör jag mitt sista nattpass. Woohoo! Fast sen sa jag förstås "Ptja, det kan jag väl", när Eivor frågade om jag kunde jobba kvällen imorrn. Dumt. Häromdagen tittade jag på alla åtta avsnitt av Bert innan jag skulle jobba. Idag är jag inte nästan nåt trött alls. Roligast i Bert är Stödbollengalan.

Idag åkte jag hem från Mård och Tård jättesent. Kanske halv tolv. Jag såg massor av fladdermöss och nästan lika mycket grodor som i Magnolia. Shit. Jag har ont i ryggen. Superont.

På lördag ska jag nog gå på Packmoppeturné. Om det blir finare väder. Annars skiter jag banne mig i det.

Jag är nog trött. Känns som när jag tittar igenom det här inlägget. Muahahaha. Där får ni för att ni inte har något vettigare för er.

Puss!

Marit Bergman och Titiyo - 300 slow days in a row

För att den vore bajs, som all annan Bergmanmusik, om det inte vore för Titiyo. Nu är den ju magisk.

Kommentarer
Postat av: Fat.

en resa till göteborg är Alltid skräckfylld.

2008-08-08 @ 13:47:47
URL: http://bastard.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0