Jag tror att jag älskar Markus

Sexhundratrettio.

Helvete också. Varför blir alla konserter jag vill gå på inställda? Först Krunegård. Som jag verkligen hade sett fram emot. Han ställer tyvärr in. Eldkvarn som jag verkligen, verkligen sett fram emot på fredag. Framflyttat till oktober. Plura kanske helt plötsligt råkade fylla i minneluckorna från sitt förra besök i stan... Backstageöl med Plura och Carla. Den lever vi på tills den sjuttonde oktober. Oktober brukar vara bra konsertmånad annars. I år händer ju det finaste som kan hända den här stan. Håkan kommer på återbesök till köttfabriken. I övrigt så känner jag att oktober är en månad som egentligen inte finns. Den bara är där för att fylla ut till tolvan.

Idag ropade en fönsterputsare "ÖH! ÖH!" på mig. Han ville komma in och putsa fönster i trappen.
hogie: Kommer du in till mig och tar mina fönster sen då?
Fönsterman: Javisst! Men det blir efter arbetstid....

Woooohoooo....

Idag ska jag baka bullar. Om jag orkar. Det är jobbigt att gå upp fem, baka kakor och sälja bullar, åka hem och baka bullar. Men. Sen är det ju det där. Det finns ju ingen som inte tycker om den som bakar bullar? Med Nutella i.

På fredag ska jag öla med Sofia. Tjoflöjt!

Puss!

Markus Krunegård - Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

För att det är inte hur man har det. Det är hur man tar det. Och när man längtar tar saker tid.

"Han har så många ord i sina texter". Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det kan inte bli bättre. Det kan inte bli mer rätt. Lev med det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag vill också baka bullar med nutella, hur gör man?!

2008-08-26 @ 19:22:54
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Hörre du du! Det förstår du väl att du kletar i Nutella istället för kanel! Gör det bara gör det! Det farliga är när man tar för mycket nutella. Det är sant, det kan hända.

Mina bullar blev inget bra. Tror jag dödade jästen. Allt är Konsums fel som bara hade torrjäst. Bah!

2008-08-28 @ 13:29:18
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0