Let's swing it, Thomas

Sexhundratjugotre.

Som jag har väntat! Nu finns Fjärilen i glaskupan (Le Scaphandre et le papillon) tillgänglig. Den kan inte vara dålig. Den får inte vara dålig när jag har väntat i hundra år på den. Här kan du se trailer och det känns nästan lika fantastiskt som Garden State.

Jag har blivit en skitdålig bloggare. Jag saknar blogs tror jag. Vill ha en laptop. Datamaskinen har nog inte varit i gång på en månad.

Christian är på packmopedsturné. Jag får komma och kolla om jag vill. Han är så schysst! Om det bara vore bättre väder. Om det inte hade varit trettioårsfest igår så hade jag varit på Putte i parken.

"Han bagarn. Med lite hår. Som är här ibland, mest på fredagar. Han är bög". Thomas har såna fina berättelser på lager. Han lever ännu på när jag berättade om den fruktade vampysfjärilen som kommit till sverige. "Men men... åker de in till människorna på natten och suger blod då eller?!". Ja, Thomas. Det är så det går till.

Bryter nacken känner jag.

Puss!

Thomas O'Malley Cat - Everybody wants to be a cat

För att Gibson verkar att ha det rätt gött, faktiskt. Och kan man ha det så här roligt så kan det ju inte vara illa.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ahmen shit maj-britt, jag hade ju nyss blivit av med den där katt-låten som snurrat i mitt huvud i en månads tid efter att ha blivit nya innegrejen på dagis. aaah. jaja. det är bara att lära sig leva me't.

2008-08-03 @ 15:03:34
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0