Har han botoxat sönder sin karriär?

Sexhundrasjuttiofyra.

Nej. Keanu har faktiskt alltid sett sådär uttryckslös ut.

Kära dagbok.

Eftersom Christian inte ville se Twilight så gick vi och såg The day te earth stood still. Jag ger den två apelsinklyftor av fem apelsiner. Christian ger den två apelsiner av fem. Men det måste vara för att han är döm i hövve. Gillar du moralkakor om att vi missköter miljön eller gillar du bibeln (som Keanu Reeves uppenbarlien gör eftersom han endast gör bibliska filmer) så kan du kanske betala för att se den. Annars skulle jag inte ens rekommendera att du lägger tid på att ladda hem den gratis från nätet.


Jag har faktiskt inte tid att sitta här. Jag har alldeles för mycket saker att göra som jag inte har gjort. En del av sakerna tvingar ned mig på stan. Blaaauäääääääääää........

Mitt hår är långt. Det växer för fort säger frisören. Jag tycker att det växer skitfort. Så himla onödigt fort.

Idag är det den obligatoriska uppesittarkvällen. Det brukar vara ganska tråkigt, själva bingolottandet alltså. Vi hade tänkt köpa ett stort PS2-paket idag, det hade man kunnat dryga ut bilngokvällen med. Men det var sålt. Så nu får Rasmus skriva rim istället.

Puss!

Bob Marley - Three little birds

För att det vore gött att vara på Jamaica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0