I ett rum med inga andra

Femhundrasextiofyra.

Lyssnar på Håkans nya. För en lång lång tid. Nu händer det. Musikåret som kommer att bli det bästa på länge. Timo har fått en son och Håkan släpper singlar som sätter popsverige på plats.

Det kommer att bli vansinnigt mycket kjaerlek i år! Dessutom kommer ju Flaming Lips till Way out west! Yeah yeah yeah yeah... för alla er som tröttnade på den i min mobil; följ med mig till götet så förstår ni varför.

Puss!

Håkan Hellström - För en lång lång tid

För att det kommer bara att bli bättre

'nån dag kanske jag kör över dig här utanför
varför måste vi såra varandra?
något säger mig att du kommer att vara borta
för en lång lång tid'

Kommentarer
Postat av: Puttes polare

Håkan, Timo och TSOOL hos min polare Putte...de du

2008-02-29 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0