En flaska vodka och okristen musik

Sexhundranitton.

Det var längesen. Mer än en vecka sa Ulrika och det hade hon rätt i. Sen sist har jag

* Varit i Sunne Vattenpark och har fortfarande gigantiska blåmärken
* Spenderat en afton hemma hos dULe med ett efterföljande besök på Kryddan
* Varit på kommunala möten med kommunala tanter som pratar pedagogiskt men som är goa ändå
* Varit i Mariebergsskogen och sett den minsta gris jag någonsin sett
* Jobbat på bageri där det är massor av mygg och när man kommer ut så är det morgon
* Spenderat flertalet förmiddagar i Mjölnartorpet
* Jobbat för djävulen där man i år får låtsas att man är Victor i Rapport till himlen
* Varit hos en rolig gubbe i Väse som har supermycket mopeddelar och Christian köpte flera delar
* Kört loss ena hjulsidan från bilen
* Fått lite för många sms från Arvikafestivalen om hur roligt det är på campingen. Vad hände med musiken?
* Varit hos Ulli och druckit rosévin, ätit vattenmelon, jordgubbar och björnbär som smakade som räkor luktar
* Varit på Arena lounge där jag drack en jordgubbsdrink som Fredrik så snällt beställde, den satte sig tyvärr som en hel flaska vodka i min kropp
* Varit på Glada Ankan och sagt till Kerry att han spelar okristen musik, ändå dansat  röven av mig till musiken samt jagat tjuvar som stal Sofias väska

På ett ungefär.

Nu ska jag äta gröt. Det behöver jag.

Puss!

Ingmar Nordströms - Rara underbara Katarina

För att jag gick omkring häromdan med en femma i min ficka.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0