Finns det inget bättre du kan göra på semestern, tror du?

Sexhundratjugotvå.

Idag har Christian köpt dammsugarpåsar. Imorrn har han sin första semesterdag. Undrar vad han har för planer.
Igår var jag och Christian och tittade på en lägenhet. Som var ett hus. Det var som ett kollektiv, fast på ett bra sätt och inte som på mina kompisars sätt. Det ligger inte i stan. Det fanns en båt. En biosalong. Ett biljardbord. Två bastu. Sweet skit.
Senare delade jag, Christian och Ralle på en platta öl. Det var trevligt. Synd att vi i efterhand kom på att vi skulle ha spelat kort.

Nu ska vi äta paj och om cirka sju timmar börjar jag jobba.... ... ...

Puss!

Pugh Rogefeldt - Haru vart på cirkus


För att jag hittade den här braiga sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0