Det blev en Gibson

Sexhundrasju.

Jag röstade också på Johnossi. Men till slut blev det Gibson. Han heter Gibson. Mina förslag Bjärton och Levin blev totalt nedröstade och slutade i Gibson. Tror att jag precis kände en fästing på'n.

Idag ringde kontorsdamen från körskolan och sa "HEJ! Vet du? Vet du? Du har en ny tid för uppkörning!". Det har jag verkligen inte. Det är inte imorrn, men inte långt ifrån. Jag kommer återigen nästan att skita på mig av nervositet.

Imorrn slås portarna upp för ett spännande projekt jag är delaktig i. En grön webbportal som heter Mindful Living. Det är skitspännande, för jag tror verkligen på det här. Idag gjorde jag en intervju med en tjej som kommer vara med under titeln "Gröna tråden". Hade egentligen en annan artikel som skulle vara med, men delar av texten hade fallit bort så det sket sig. Inte mig emot. Nåväl. Kolla in sidan imorrn. Den är hur snygg och användbar som helst.

Snart får jag glass och Pepsi. Det gör mig jävligt go och glad.

Puss!

Cat Stevens - The first cut is the deepest

För att det är väldigt mycket katt nu. Herr Segerpalm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0