Jävlar vad bra det låter

Sexhundranio.

Det var den helgen. Så bara. Och som vanligt minns jag ingenting. Oftast gör vi massor av saker, men så frågar nån "vad gjorde du i helgen?"... eeeeh... ingenting? Ansträngande. Jo jo jo! I fredags var det nationaldagen. Jag var i Säffle på dejt med min körlärare. Han såg skeptisk ut. Jag förstår honom. Efter dejten åkte vi till Mård och Tård och lämnade tillbaka deras bil (lånade den för jag blir så aaaaarg när jag kör PYY som är trög). På vägen hem från dem satt Ulli och Fredrik i trädgården med öl i handen. Var det nånting jag var sugen på så var det öl. Så fick det bli. Öl till mitt i natten hos Ulli och Fredrik.

Igår var vi vid Kroppkärrssjön. För första gången i hela mitt liv. Det var skitjobbigt kände jag. Fick ångest med folket omkring som inte alls verkar bry sig om hudcancer och annat förfärligt. Små barn sprang omkring helt nakna och brände sig när deras föräldrar låg på filtar och såg ut som pepparkakor (en kille såg verkligen ut som en pepparkaka, det måste ha varit något fel på honom). Hur orkar man? Idag ska jag sitta i skuggan och läsa Texter om ett popfenomen.

Katten Gibson (som jag hela tiden vill kalla för Boston. Av någon outgrundlig anledning) är pain in the ass. Varje morgon vaknar jag av att han ligger och äter på mina händer. "Det är för att han tycker om dig, han leker med dig". Men det är inte en så jävla rolig lek ska du veta!! Det gör inget. För imorrn är det finfotboll. Heja Kim! Heja Sverige!

Puss!

Capetown - Let it go

För att jag anar att det är en besatthet på gång. "Men herregud, vad är det här?! Är det han.. han som var med och sjöng i Yvonne och sen i Strip Music? Är det Tiger Lou? Vad heter han? Rasmus nånting? Är det TIger Lou?! Men jävlar vad bra det är!". Så var det första gången jag hörde den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0