Kan det bli bättre?

Sexhundrasex.

Den nya katten är rädd.. Han bara gömmer sig. Förtår honom. Han fick inte ens säga hej då till sin mommy. Jag har massa namnförslag.

- Kalas
- Katastrof
- Pajas
- Johnossi
- Tisdag
- Brorsan
- Aslan
- Svinpäls


Och så vidare.

Snart måste jag lämna honom ensam. Cykelturen hägrar. Lämna namnförslag vettja! Namn som... Busen, Gosen, Sötis, Bosse, Lars och annar tråk välkomnas ej.

På fredag är det nationaldagen. Heja Stina, Heja Sverige!

Efter det börjar EM. Kan det bli bättre? Heja Stina, Heja Sverige!

Puss!

Johnossi - Man must dance

För att det blev ju bara så.

Kommentarer
Postat av: Mikael Lakner

Tjock-Steffe
Durango
Buddha
Sabbath
Miles
PhatAzz
Riktigt mysig katt förresten, lycka till med den nye.

/ Mike

2008-06-03 @ 22:26:02
Postat av: Linnea

Lätt att han ska heta Johnossi! ELler ja, Tjock-Steffe var också fint. Annars slår jag ett slag för Ernst, med smeknamnet Kirchen!

Nu kom jag på att det kanske var så att du ville ha en blogginbjudan, jag skickar en på fejan på en gång.

2008-06-03 @ 23:45:27
URL: http://www.linneaornstein.se
Postat av: Linnea

Äh, jag är vimsig. Du var ju redan reggad som läsare på bloggen. Jag skojade bara.

2008-06-03 @ 23:52:57
URL: http://www.linneaornstein.se
Postat av: Sörran

Jag tycker katten ska heta Gobi!

2008-06-04 @ 07:56:01
Postat av: Ulli

...snyft...jag vill ju oxå ha...

2008-06-04 @ 09:17:03
Postat av: Pernilla

Loitokitok! Okej, det kanske är lite långt, men det är förbaskat roligt att säga. Annars röstar jag på Johnossi.

2008-06-04 @ 11:46:48
URL: http://chibichibimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0