Anslagstavlebloggen

Femhundrasjuttiotvå.

Idag ska jag starta ett nytt projekt. För er som läste den gamla fina hogieskillsbloggen kanske minns mitt alldeles fantastiska projekt på bussen, med texter. Och diverse. Iaf. I helgen så sa Fredrik "Jag skrev i min nya blogg". Vilket han har sagt flera gånger. Och då sa jag typ "Du tror att du bloggar när du går ner till Konsum och sätter upp lappar på anslagstavlan".

Fy fan vad bra. Bra idé, hogie. Använd bra idéer. Har jag tänkt sen dess. Så från och med idag, och en gång i veckan, ska jag sätta upp urklipp här nere i trappuppgångens anslagstavla. Idag ska det bjudas på:

image4

Jag har aldrig längtat så mycket efter en reaktion. Sätter upp den sen. När vi går till Ponnymannen.

Imorrn ska jag vara fotograf och jurymedlem. Jag har egentligen ingen aning om vad det handlar om. Krister frågade och jag sa ja. Eller han frågade inte. Han sa "Janne har bestämt att du ska fota". Okej säger jag då. Det där med att vara jurymedlem sa han nästan när han gick. Som att jag inte skulle höra. Alltså tvingas in i det.

Puss!

Madcon - Beggin

För att jag kan inte sluta tänka på den.

(Och för att originalet är Four Seasons - Beggin'. Visst är det skönt när ni lär er nåt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0