Fett och rasister

Femhundrasjuttiosju.

Jag tror att Christian förväntar sig att våfflor ska ligga klara på bordet när han kommer hem. Kan äta max två våfflor. Det är för vitt och fett och... jag kräks helt enkelt. I söndags gjorde jag misstaget att äta två våfflor med glass, sylt OCH grädde. Fet misstag. Är det för fett så kräks jag. Det har alltid varit så. Trots det så utmanar jag ödet varje gång. Nu kan jag nog aldrig mer äta våfflor och måste antagligen göra Christian besviken.

Dagen till ära så bjuder jag på ett citat från helgen och Ulli. Diskussioner om nazism och rasism kan utmynna i allt och framförallt kan det resultera i fina citat.

"Om man får spasmer i armen så är man rasist helt plöstligt!"

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Puss!

Håkan Hellström - För en lång lång tid

För att jag tror att den ligger nere i postlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0