Ge mig min frukost

Femhundrasjuttioåtta.

Det finns ingen frukost det finns ingen frukost det finns ingen frukost det finns ingen frukost det finns ingen frukost!!!
Helvete. Man kan ju inte äta gröt utan ÄPPELMOOOOS.

Jaha. Nu känner jag det. Så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter. Det är ju totalt värdelöst. Klockan är nio, det finns ingen frukost, Christian har glömt sin mobil hemma, jag måste läsa i teoriböckerna hela dagen. Tur att det är Oprah idag. Annars vet jag inte vad jag hade gjort. Igår sa hon "ska du till New York så måste du gå till Dylan's Candy Bar". Säger Oprah det, då måste jag göra det.

Idag har Rasmus tenta i matematik och vi önskar honom all lycka.

Puss!

Man Man - Banana Ghost

För att det är på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0