Kupéstånd

Femhundrasjuttiosex.

Men serru, kolla här nere. Där var det ju.

Idag har jag intervjuat Olle Waller och druckit upp morgonkaffet på rekordtid och tagit förjävligt dåliga bilder. Jag var jättetrött och ointresserad av Olle. Förlåt alla inblandade. Jag kommer iaf ihåg kupéstånd.

Imorrn fyller världens bästa systerson (och tänka sig, han är min gudson. Så kristet) sex år! 6 år. Sex år. Han har tappat en framtand och är antagligen den sötaste ungen som finns (i samma klass som mina två andra syskonbarn). Imorrn ska jag krama honom blå och ge honom ett lasergame och då ska vi springa runt och skjuta på varann och jag ska vinna för det är skitlätt han är inte så stor och faktiskt väldigt klen. Otroligt smal är nog rätta orden.

Puss!

Johnossi - Party with my pain

För att Turboneger ställde in och då finns det ingen ångest över nåt längre. Dock tråkigt att Euroboy är syk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0