Ligga med läraren

Femhundrasjuttiofyra.

Idag har det hänt massa saker. Saker som kräver bonusbilder. Det mest spännande som hände idag var när jag övningskörde för första gången i hela mitt liv. Först var jag skitduktig. Sen var jag skitdålig. Det var nästan lite skamligt kul. Christian är en alldeles utmärkt lärare. Äntligen en lärare jag kan och får ligga med! Nåväl. Bonus på detta:

image5

En annan spännande sak som hänt idag var att jag gjorde potatis och dillkött. Men jösses, tänker ni nu, hogie äter ju inte kött. Nä, jag vet. Vuxen som jag är så har jag ICA-kort (och Konsum-kort. Mina föräldrar tvingade på mig ett när jag bodde hemma. Inget fel i det. Konsum är bättre), och då får man en fin ICA-tidning lite då och då. Och vad får jag se? Recept på dillkött fast med qourn. Jag tror att jag aldrig har ätit dillkött. Har jag gjort det så var det minst tretton år sen. Men det är så många omkring mig som pratar om dillkött hela tiden. Dill är gott. Kom hem till mig och ät potatis och dillqourn. Vansinnigt gott. Bonus!

image6

Imorrn ska jag till Årjäng. Snart är det påsk.

Puss!

Kaiser Chiefs - Oh my god

För att jag nästan känner mig lite kyrklig.

Kommentarer
Postat av: Fat.

bilkörning är emot dina principer?

2008-03-28 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0