24 meter flaggstång på biltaket

Femhundranittioåtta.

Nu. Nu är det snart sexhundrajubileum. Sug på den du.

Den här veckan har jag bland annat sett en älgko. Jag har hittills åkt buss i åtta timmar. Kört bil i drygt åtta timmar. Hört tre personer säga att de saknar mig och längtar efter mig (det känns mycket bättre än ni kan tro. Öm ja säger så här... du förlorer inge på å säge't te di du töcker öm). Jag har fått hundra spänn från GB att spendera på vilken glass jag vill. Jag har kallat min körlärare för rasist upprepade gånger. Jag har sagt "24 meter", blivit skrattad åt men sen haft rätt (så går det när man har läshuvud - suckers!). Det kändes jävligt skönt. Bland annat.

Imorrn är det fredag och det känns nästan oförskämt bra.

Puss!

Maia Hirasawa - The worrying kind

För att ingen hade kunnat göra det som den damen. Undrar vem som ska göra en lika fin version av Hero?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0