En kasse öl

Femhundranittioett.

Vet ni vad som skulle sitta som en keps just nu i exakt denna stund och som jag tänkt på i flera timmar? En kasse öl. Antagligen för att det är sjukt mycket grejer i hjärnometern just nu. Det ballar ur. Mejl hit mejl dit. Mejla dig själv vettja.

Idag var det demonstrationer. Första maj kan vara mitt favoritdatum på hela året. Annars är maj sådär. De senaste dagarna, till exempel, har jag varit tokallergisk. Det är inte så JÄVLA KUL ska ni veta.

Men herrejösses. Tänker flera av er. Ska inte hogie vara i New York nu? Jo, det skulle jag verkligen. Men. Då tänker jag så här. För er som verkligen känner mig, det här var väl inte så konstigt? Det här kräver egentligen ett jätteutlägg. Och nu skulle jag till och med vilja gå in på fria luften. 100 spänn till amerikatt, jorden håller på att gå under, jag är med i lanseringen av en helt ny miljöwebbsida. Det finns så mycket. Det finns så mycket malplacering.

Utan att förvirra mer och för att jag inte orkar så ska jag gå och lägga mig. Och läsa. Birger Schlaug. Såg faktiskt inte det förrän efter att jag köpt boken. Det är true.

Idag är det ska och oi på Koriander. Jag är inte där. Ska kan vara det bästa som någonsin uppfunnits. Det finns inte en jävel som inte blir glad av ska. Liptones till exempel.

Puss!

Dog Almighty - Busted

För att det är ju vansinne! att det inte är mer ska och oi i stan.

Observera att jag inte är skinnskalle. Bara nästan. Jag var hos frisören i tisdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0