Han tjyvröker och gud tittar på

Sexhundraett.

Värdelöst att åka till skolan idag. "Hej. Vad bra. Då löser vi det här. Hej då!".

Enligt omgivningen så har det inte riktigt framgått att det är en intensivkurs jag varit i väg på. Jorå serru så att... Två veckor satt jag och körde, läste, körde, läste, körde, läste. I två veckor. De två veckorna är slut nu.

Jag tror jag behöver ett jobb. Jag vill ha ett bra jobb. Jag orkar inte plugga mer nu. Nu får det vara nog, liksom. Man blir ju aldrig fullärd ändå.

Den här veckan kommer att gå obehagligt fort. Ågren kryper under kläderna över att jag sa att "Jaja.. jag följer väl med på bröllopet då...". Jag vill inte gå på bröllop. Det skulle vara ett bröllop där jag känner åtminstone två av personerna isf. OCH om det inte var ett kristet bröllop där paret lovar varandra saker inför en präst och gud. Som att de ska älska varandra för alltid. Om gud hade velat veta det så hade han nog tagit reda på det. Alternativt redan vetat om det. Hej, Svenska Kyrkan. Ni behöver inte skicka mejl till mig den här gången. Tror ni inte att gud tycker att jag får tycka vad jag vill?

Nu ska jag gå ut härifrån. Genom dörren och ned några trappor. Sen ska jag gå tillbaka igen. Ja just det. Christian tjyvröker. Han tror att jag inte vet om det, men det GÖR JAG. Pucko. Vill gud att han ska få svartlungan så får han nog svartlungan. Men ändå. Varför röka när man kan... inte röka?
Puss!

Coldplay - Fix You


För att det var en kille som önskade den på Morgonpasset i morse och jag tyckte jättesynd om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0