inkastat

Femhundranittiotvå.

Det är inte världens bästa kontakt mellan tangentbordet och... mottagaren. Så mobba mig inte om jag stavar fel, Snälla! Orkar inte med mer mobbning. Ni berättar redan dagligen hur värdelös jag är.

Det där var ljug. Men om någon tog åt sig, så fine. Egentligen saknar jag blogs.se. Det enda som håller mig kvar här är det fina med att det bara är att kasta in bilder. Fy fan vad bra! Som den här bonusbilden, till exempel. Snigeln som började spruta ur sig skum när jag tog i den. Skitäckligt, faktiskt.

image15

Oj. Vad konstig den blev. Igår var vi hos Mård och Tård. De har köpt en badtunna, men den var inte igång så jag fick minsann inte bada. Då blev jag skitförbannad (det här var också ljug. jag ville inte ens bada i den igår.) och gick ut med yxan i skogen. Jag högg i en stubbe och det bara flög myror ur den! Det var väldigt hemskt att veta att jag förstört en hel myrkolonis hem. Sen hittade jag den här och tyckte mer synd om barnet som tappat den än om myrorna.

image16

Andra saker som hände var att Christian klättrade på vinden bland råttbajs och det slutade lyckligt för efter det hade Tård tillgång till sexan och kan se Simpsons igen. Jag lekte med en plåtsax och klämde mig i handen så nu har jag äckligt blod under huden.

I helgen drack jag massor av öl. Jag, Ulli och Fredrik gick till Blå. En otroligt dålig dj som inte ens fattade att jag bara drev med honom. Vilket gjorde att vi fortsätta driva med honom. Jag hjälpte en alldeles för full man över gatan. Han tog min hand, log och sa "Oj. Du är verkligen intensiv". Gå och lägg dig, sa jag tillbaka. En annan kille sa "Du är ju hogie!". Ja sa jag tillbaka, blev lite rädd och gick därifrån (han kan ju vara i maskopi med stalkern som jag fått efter mig. en otäck stalker. osmidig. LÄSER DU DET HÄR SÅ KAN DU TÄNKA PÅ ATT VARA SMIDIGARE I FRATIDEN. Jag ser dig). Efter vägen träffade vi två män som ville att vi skulle följa med dem. Det ville vi inte.

Det är jobbigt att sitta vid den här datorn. Jag känner att jag skriver som en mer retarded. Eller som en unge. Det hänger inte ihop. Det är den dåliga mottagningen. Dåligt tangentbord.

Puss!

Muse - Starlight

För att jag saknar dem ibland.

Kommentarer
Postat av: Mike

Mård och Tård??? Hahaha, mycket fyndigt. Akta dig för plåtsaxen;-) Kram.

2008-05-05 @ 22:25:36
Postat av: hogie

Mike: Är du stalkern...? :-O

2008-05-07 @ 10:24:55
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: Mike

Neej, du kände ju mig för sisådär 10 år sen. Genom syster. Kram

2008-05-07 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0