Onaniobjekt och UFO:n

Sexhundra.

Där small det! På en fredag och allt.

Egentligen hade jag, dagen till ära, tänkt bjuda på en film från förra helgen. Den ligger och ruvar i min mobil. Men jag får inte ordning på't så jag skiter i't.

Fredrik: Jan Malmsjö är här!
hogie: Nä. Jan Malmsjö är inte här.
Fredrik: JO! Där! Där är han!
hogie: Det är ju inte ens likt.
Fredrik: JO! Det är Jan Malmsjö!
Christian: Vem är Jan Malmsjö?

Efter att jag tjatat i över en timme så händer det äntligen. Fredrik går och frågar om mannen i fråga är Jan Malmsjö. Denna förnedringens stund har jag i min mobiltelefon. Det var tider det!

Ibland undrar jag verkligen hur en del människor tänker.
hogie: Jaa pojkar då ska väl jag...
Niklas: Ska du lämna oss?!
hogie: Jaa..
Niklas: Vem ska vi då drömma om på nätterna?!

Han skulle ha sagt lite tidigare att han var sugen så hade vi kunnat få oss lite rajtan tajtan. Men på allvar. Det är som att pojkarna varit rädda för mig i två veckor. Hävt ur sig nåt litet då och då. Ett litet målbrottsskratt. Niklas började prata med mig häromdagen. Sen kommer sanningen; man har blivit ett onaniobjekt.

Körgubben. Jag kommer sakna honom. I måndags sa han att det ibland känns som att han är ute och åker bil med DiLeva när jag kör. Jag varnade honom redan första dagen, sa att jag kanske inte är bäst på att vara fokuserad. Men vi hade en fin tid. Trots mobbningen mellan oss. Jag sa att han var tjock. Han sa att jag var DiLeva.
På tal om detta så kom jag idag på bästa sättet, någonsin, att pröva en annan människa. Är detta en bra människa? Vill du veta det? Är den här personen något att ha? Finns det nån karma?

hogie: Jag såg ett UFO här förra veckan.
Körgubben: Men va fan. Det vore HÖGST osannolikt.
hogie: Konstigt. Eftersom jag såg ett.
Här infaller en mycket lång paus.
Körgubbben: Jo. Jag skulle ju iofs bli väldigt förvånad om vi är helt ensamma. Jag har ju sett på Discovery och sånt där, när de skickar ut apparater till Mars. De har ju hittat vatten och grejer! Jävligt spännande sånt där!

Jaha? Tänker ni nu. Jo. För att först blev han lite stött och tänkte antagligen att jag faktiskt är dum i huvudet. MEN, sen kom den rätt fram... För om det hade varit så att han hade börjat skälla och tyckt att jag var dum i huvudet, då är det ingen bra människa. MEN... om jag får tro att jag sett ett UFO och att det finns rymdvarelser= bra människa. Nu när ni vet det så är det bara att köra på.

Idag ska Isac sova hos oss. Det ska bli kul. Han är sex år och har föggelongeben. När han ska sova kommer han säga att han vill ringa till sin mamma. Jag kommer säga att han inte får det. Han blir ledsen en stund och sen somnar han. Imorrn ska vi se Mora Träsk.

Puss!

Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt

För att den är himmelsk. Som sommarhimmelen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Säkert!

2008-05-23 @ 16:04:51
URL: http://www.hejsofiaa.blogg.se
Postat av: Kim Von J

Ha en trevlig helg :)
Kram Kim

2008-05-23 @ 16:08:58
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Julia

sugen på ny bloggdesign? :) jag gör efter dina önskemål, kolla in min blogg och läs mer :)

2008-05-23 @ 16:12:07
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Syster Madde

Du ska inte göre narr av föggelongebena offentligt!

2008-05-27 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0