Prayer for the weekend

Sexhundrasextiofyra.

Dalarna. Dalarna är stort. Stort för att det är så långt mellan varje vettig plats. Precis som Värmland. "Hej. Dalarna är jättestort och jag vet inte riktigt vart jag ska". Till Ludvika. Det hade jag redan räknat ut, men det sa jag inte. Jag har varit i Dalarna många gånger. Spelat fotboll till exempel. Vi fick medaljer. Vi var väl bäst helt enkelt. Jag minns att TC hade en tröja med planeter på och att i just den delen av Borlänge som vi bodde i fanns det flest gangsters i hela Dalarna. Dit jag ska på måndag finns det inte en enda gangster. Det är jag faktiskt etthundratioprocent säker på. Kanske att jag är den värsta gangstern.

Den här helgen måste utnyttjas till max. På måndag åker jag till Saxenborg. Kommer hem på torsdag kväll. På lördag åker jag till Borås och kommer hem på söndag kväll. Så skita inte ned min helg! För då jävlar. Då ser jag till att du får åka till Dalarna istället för mig.

Idag ska jag till Kristinehamn. Men det gör inget, för det är fredag!

Puss!

Anderzons Orkester - 40+

För att det var så fint på Värmlandstoppen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ludvika? Stackare, det är nog den fulaste orten i hela Dalarna. Fast de pratar väldigt roligt. JÄTTEroligt. Be någon säga jätteroligt. Det är jätteroligt.

2008-11-14 @ 12:30:39
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0