Uh va sviiiiir

Sexhundrasextioett.

Idag ska jag till optikern. De kommer säga "Ja.. din syn har försämrats sen sist". Det säger de ju alltid, som ni vet. Förutom sist när de sa att min syn hade förändrats ännu mer än sen sist. Och allt handlar ju bara om att jag inte använder glasögonen tillräckligt mycket. Men den här gången har jag faktiskt använt dem väldigt mycket! Faktiskt! Det har jag vittnen till.

Jag är trött i ögonen. Det sviiiiider. Och i örat. Jag har ringt säkert femtio samtal idag. När någon väl svara så vill de inte lägga på. Jag har skickat säkert hundra mejl idag. Nästa vecka ska jag resa massor och veckan efter det ska jag vara bortrest hela veckan förutom fredagen.

Imorrn ska jag leta efter hyllor. Det är kaos här. Jag vet att genier kan hantera kaos, men det här är någon annans kaos och jag vill helst skapa mitt eget kaos och innan dess är det knappt hanterbart. Så jag ska få hyllor. Det tycker jag är bra.

Idag har jag druckit kaffe med tanterna (och pojken). De sa att det bor spöken i huset och att det med all säkerhet bor ett här nere på kontor. Jag spädde på det hela med att berätta om spiken som helt plötsligt satt i kanten nere på dörren. Gråhåriga tanten sa "NÄÄÄHÄÄÄ?!" flera gånger och skalliga pojken berättade att han har börjat med tarot-kort. Spännande, jag har kommit till ett ställe med människor med värre paranoia än vad jag har. Fast jag tror att min paranoia på gränsen till autism så jag ska väl inte kalla det paranoia egentligen. 

Igår fick Gibson en kompis. Annas katt var ute och vi hälsade på. De tyckte om varandra jättemycket och busade som att de aldrig gjort något annat. Så nu har vi bestämt att Gibson måste få en kompis inom en snar framtid. Kanske att vi bara kan kidnappa Annas katt så är det problemet ur världen.

Idag lagar Christian mat och vi ska se på film (hoppas vi ska se Ten Inch Hero!). Woohoo!

Puss!

Timo Räisänen - About You Know

För att låtarna på coverskivan nästan är bättre än orginalen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0