Vi klär inte upp oss för er

Sexhundrasextio.

Jag är lite rädd för mitt jobb. Kanske att jag kommer jobba ihjäl mig. Kanske inte. Det märks kanske när jag fått en skrivare. Mitt kontor är en våning ned från alla andras. Hoppas jag får en skrivare snart...

Karensdag var ju jämt gör bra. "Coffinshaker ställde in och de frågade om vi kunde komma. Vi sa ja. Då sa de, vad bra, klä ut er och kom! Då sa vi....Vi kommer...MEN VI KLÄR INTE ÖPP ÖSS FÖR NÖÖÖÖN!". Jösses så bra sagt. I blåställ.

Oasis i götet då eller?

Ska gå hem nu. Snart. Ska skriva lite mer saker. Det blir bra det här. Imorrn har jag ju en Japp som väntar på mig.

Puss!

Timo Räisänen - My Valentine

För det är väl gött med lite rock n roll på hösten. Rock n roll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0