Det gick för lätt

Sexundrafemtiotvå.

Jag skulle egentligen vara på dagis nu. Jag tog mig upp jättefort imorse. Det var nästan lite oroväckande hur lätt jag tog mig upp.
Christian: Och vart ska du då?
hogie: Vad tror du? Jag ska väl jobba! (skitsur. för det var ju ändå morgon)
Christian: Tror du? På dagis? Med den hostan?

Roligt göbbsamtal han förde med mig tycker jag. Roligt att han var vuxen och göbbig. Men han hade ju rätt. Speciellt efter att jag flera gånger under helgen gnällt på dagispersonalen som gnäller över att barnen är på dagis fast de är sjuka. Som att personalen är bättre. Är det några som går till dagis fast de är sjuka så är de dem.
Nåväl. Smart av Christian att hålla mig hemma eftersom jag nästan dog av ett astmaanfall förut. Det kunde ha varit traumatisk för barnen att se vikarien som dyker upp en gång i månaden kvävas bland vattenfärgerna. 

Den dumma hostan gjorde att jag missade Lasse Lindh också. Och Lisa och Robins inflyttningsfest Jag som hade sett fram emot det. Nu ser jag verkligen fram emot Johnossi och Håkan Hellström.

Det här med datatid är bra skit det. Ropen skalla - datatid åt alla!

Puss!

Speed of sound enterprise - Young Girl

För att jag önskar att det dyker upp ett nytt sånt band snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0