För mycket fritid?

Sexhundrafemtiofyra.

På fredag ska Gibson beskäras. Ska försöka prata med honom om det senare idag. Så att han har en chans att ta vara på den här sista tiden som könsmogen och förjävlig katt. Droppen rann nog över för Christian när katten började riva loss tapeten i hallen. Samtidigt känns det som att Christian av någon underlig anledning tycker att det är roligt när katter ska kastreras...

Husfruarna var jämt görbra igår. Kan dock inte sluta tänka på att det stod "Five years later" och så hade Gaby fått barn och den ena var iaf inte fem år. Åtta kanske. Jag har inte så mycket till liv nu när jag är sjuk och tänker på sånt. Har iofs gjort en viktig sak idag. Beställt present till Christian. Även de är jämt görroliga. Måste vara för att jag är så jävla rolig.

Saker jag borde göra:
1. Plugga och få in de där förbannade tentorna (så går det när läraren säger "Ni kan lämna in dem när ni själva vill och har tid".. eh?)
2. Omformatera och dammsuga min dator
3. Skriva ned min önskelista i bloggen så ni vet vad ni kan ge mig

Förra veckan gjorde jag en lista med saker som jag verkligen vill ha. Igår tänkte jag på den och det är en sak som jag glömt bort, eftersom jag inte skrev upp allt direkt. Men här är de saker jag kommer ihåg
1. En laptop.
2. En laptop.
2. En bubbelvattenmaskin.
3. En MP3-spelare.

Plus en sak till som jag inte kan komma ihåg. Jag vill även att ni ska veta att om ni ger mig den första eller den andra saken så bidrar ni till en väldigt god sak, för då ger jag Isac min nuvarande dator. Bara så ni har det i åtanke.

När jag har haft tid över så har jag även tänkt på vad jag skulle ha på min raider om jag var känd. Jag skulle begära att de sätter ett av mina fans från varje spelning på ett uppdrag. En person ur kön som verkligen älskar mg och min musik får trehundra spänn som den ska köpa en present för till mig. Efter konserten får personen komma backstage med sina kompisar, ge mig presenten och bara umgås med världens bästa person - det är jag. Fotografering och filmande med tillåtelse att publicera på internet ingår. Fy fan vilken bra grej.

Idag ska vi på möte. Det tycker jag är tråkigt. Hoppas Gerd är där.

Puss!

Coldplay - Fix You

För att jag grämer mig lite över att jag inte kom iväg på konserten.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det kommer säkert fram att gabi haft ungen gömd i garderoben i några år innan snart ska du se. förresten ser amerikanska barn äldre ut än svenska, har du inte sett alla 13-åringar på Jerry Springer som ser ut att vara 25? huvva!

2008-10-22 @ 14:39:00
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Har (tyvärr) inte sett barnen på just Jerry Springer men... det har du tamejfan rätt i! Men anledningen till att Gabis unge såg äldre ut var för att hon var gigantiskt. På så många sätt. Hon brås kanske på Carlos.

2008-10-22 @ 16:08:34
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kaka

Tänkte detsamma när jag råkade hittade din :D

2008-10-22 @ 16:42:21
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

eller så är inte gabi den bästa på att laga mat och föder upp sina barn på choklad & coca-cola, fast den andra ungen var ju rätt smal förstås...



www.forever21.com förresten har jag hittat koftan jag aldrig kommer att äga, buuuhuu.

2008-10-23 @ 12:39:22
URL: http://chibichibmoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Det där är också ett mysterium! För jag har också fått för mig att hon inte kan laga mat... meeen... hon lagade ju och åt alltid mat tillsammans med pundartjejen som bodde hos dem? Va va va?

2008-10-23 @ 15:24:28
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0