Ballz of Zteel

Sexhundrafemtiosex.

Väldigt. Väldigt. Väldigt. Opigg. Observera att det kan vara farligt att köra bil när du dricker hostmedicinen. Jodu. Fattade inte vad det var först. Nästan som att jag var lite kroniskt småfull.  

Jag väntar på Gibson. En dag ska jag bjuda er på en före-bild - Ballz of Zteel. Kanske en efter-bild också. Veterinären var... annorlunda och norska. Det första hon sa (efter "hej och jag heter... ") var "Hyresgästföreningen!" som att det är det bästa hon vet. Det kanske det är också, vad vet jag. Förhoppningsvis är djur det bästa hon vet.

Igår ringde en tjej från nya jobbet. Hon gjorde mig stressad när hon sa att det hade pratats så himla gott om mig. Tack, sätt press direkt! Jag hade liksom tänkt gå in som lite matt i finishen till en början för att bara glänsa mer och mer efter hand. Löneförhandling. Det ska minsann inte bli skitspännande. Jag är dålig på sånt där och bara "Okej!". Så om de säger "Du får femtusen i månaden plus att du måste vara skötare åt vår flodhäst Albin" så kommer jag fortfarande bara "Okej!". Efteråt sitter jag där och... "Hmmm.. vad var det jag gjorde nu...?". Jag måste planera det här. Jag måste prata med Tård.

Lovisa ville förbjuda paraplyet i Morgonpasset idag. Det går jag med på. När kommer mysbyxan? Oh oh oh! Och tubtoppen! Den måste förbjudas. Det kan väl inte finnas någon som på allvar tycker att tubtopp är snyggt? Framförallt är det riktigt jävla fult på Nöjesfabriken klockan ett en lördagskväll. Till exempel. Det kanske är ännu värre på Arena där medelåldern är mycket lägre.

Idag ska det komma elgubbar och peta i skåpet eller vad de nu ska göra. All el ska bytas. I vår trappuppgång är energiförbrukningen "stor" i jämförelse med andra hushåll. Är kanske inte så konstigt om allt är så gammalt. Lustigt på mötet också. Företagsgubbar brukar alltid, nu för tiden, prata om miljö istället för pengar. Men icke vår hyresvärd. Anledningen till att allt ska bytas är pengar. "Vi kan spara 25% på det här!". Men gud vad bra. Vi gör det vi bara gör det!

Just det. Jag vill lägga till en film på listan också. Mannen som älskade Yngve. Har för mig att jag tyckte om den boken väldigt mycket så därför måste jag se filmen.

Puss!

Soundtrack of our lives - Thrill me

För att jag gillör't.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0