Han besudlade mig

Sexhundrafemtiotre.

Tänka sig. Här har jag gått runt hur länge som helst och trott att det är Johnossi den tjugonionde. Den här månaden. Trots att jag flera gånger har sett siffrorna 29/11 hur många gånger som helst. Tur för mig att jag är hundratjugofem procent säker att Håkan kommer den sista oktober. OKTOBER.

Jag är tydligen sjuk. Det var jättekonstigt allting. Jag ringde och skulle fråga om jag skulle ta massa astmamedicin eller om det fanns nån hostmedicin. Jag skulle åka dit sa de. Och idag fick jag lämna massa blod. Allt jag vill är att sluta hosta. Men det var en rolig doktor.

Doktor: Gissa vilket land jag kommer från?
hogie: Jahaaaa.. okej. Geografi? Eh, medelhavet - Italien, Spanien eller nåt sånt?
Doktor: Ja!
hogie: Eller mellanöstern. Du skulle lika gärna kunna vara från mellanöstern. Jag vet inte.
Doktor: Ja!

Okej...? Så jag gissade på Portugal som var det allra första jag tänkte på. Det var ju fel. Egypten. Han sa roliga saker hela tiden. En sån där som man vill ha under sängen som man kan plocka fram ibland och skratta åt.

hogie: Men vaddå. Måste du ha massa blod eller? Jag tror inte det behövs. Jag känner mig inte så sjuk. Ett helt rör.. liksom?
Doktor: Ja. Vi brukar ta en kniv och skära upp armen så får vi tillräckligt.

Höhö. Han ljög. Jag vet inte hur hon fick mitt blod för jag tittade inte och mamma var inte med och jag har aldrig varit så modig för sist så bara grät jag fast jag var vuxen. Men nu sa jag "Gör det, bara gör det!". Och så gjorde hon det och jag var jättemodig. Och sjuk. Fast jag vet inte. Han är från Egypten så jag vet inte riktigt.

Idag är det Husfruarna och det tycker jag är bra. Det har inte varit så spännande de senaste gångerna men det tar sig förhoppningsvis.

Imorrn ska vi på möte för de ska renovera vårt hus och man får inte bo här på tre månader. Det känns sådär kul.

Snart måste vi beskära Gibson. Han besudlade min arm. Först fattade jag inte riktigt vad han höll på med, men när jag kom till insikt om vad de juckande rörelserna kunde betyda så blev jag skräckslagen. "Undrar om man kan få göra det redan under helgen" sa Christian. Det hoppas jag. Här vill vi inte ha nån slags omvänd tidelag.

Puss!

The Solution - Would you change your mind

För att jag hade massa Solution i mobilen. Det var bra.


Kommentarer
Postat av: Kaka

Do din javuul! Fick jobba värsta grymma passet idag på Mossen för att du ligger hemma och latar dig! Icke rätt!

Jag vill också vara sjuk, bara för att få träffa egyptiern alltså, han verkade helskön :)

Krya på dig och plix låt mig inte jobba mastodontpass igen ;) Tror förresten att alla saknade dig, ingen visste ngt och alla sa "Nää men det brukar Jessica ha hand om, hon kan allt här" haha!

2008-10-21 @ 18:56:27
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

FÖRLÅÅÅÅT! Det ska aldrig hända igen. Det var nog bara nyttigt för dig!

Egyptiern var helskön. Jag tror han heter Moustafa. Bara det är ju roligt. Det vore iofs roligare om han hette Mufasa. Som apan i Lejonkungen, men man kan ju inte få allt.

2008-10-22 @ 13:33:57
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Söstra

Mufasa, apan i Lejonkungen? En får ju skämmes för dig.

2008-10-22 @ 15:41:13
Postat av: Kaka

Apan hette in Mufasa, Simbas pappa däremot hette det.

(Varför blir Lejonkungen så blöt när han sover?

-Han ligger i en simbassäng!)

2008-10-22 @ 16:44:13
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

Håller med syrran, en får ju skämmas för mig. Jag som såg Lejonkungen fem gånger på bio. Rafiki.



Och Kaka! Du borde skämmas för den dåliga vitsen! (egentligen skrattade jag, men jag vill inte vara ensam om att skämmas)

2008-10-23 @ 12:37:30
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0