Den onda dockan

Sexhundrafyrtiotvå.

Jag har en systerdotter som är så söt så man nästan mår dåligt. Jag ar alltid sagt "hon kommer utnyttja sitt utseende och bli ett elakt barn". För hur elak hon än blir så kommer folk ändå bara "naaaaw..... sööööt.. ". Det har redan börjat. Elakheterna alltså. Hon är två.



Här försöker hon bokstavligen lemlästa mig - och se så glad hon är? Det gjorde faktiskt skitont.

Idag ska jag träffa Benny, Love och bäbisen i magen. Typ alla som jag känner har bäbisar i magen eller så har de precis pluttat ut dem. Vad är det med att man inte kan vänta tills man åtminstone är äldre än tjugofem? Hallå panik. Hallå jag vill inte leva mitt eget liv innan jag måste ta hand om någon annan tills jag dör. Nåväl. Sen ska jag jobba. Imorrn är det fredag. Då ska jag jobba. Bagar'n ville att jag skulle jobba hos honom. Det går inte, sa jag.

Nu ska jag läsa. Läraren skrev "som du kan läsa in i de två böckerna". Konstigt tycker jag, eftersom vi har tre böcker i kursen.

Puss!

No Doubt - Spiderweb

För att jag nästan aldrig lyssnar på Boom Box. Och det är synd. För jag älskade verkligen No Doubt, en gång i tiden. Mest när jag var tretton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0