Henrik sa att han sett E-Type bli avsugen på Riche av Skara-Bert

Sexhundrafyrtio.

Det kan vi faktiskt inte sjunga, det är taskigt.

Det här är rooooligt. Nähä. Det gick inte. Kanske nya Firefox och den här skitsidan som inte går ihop. Ni får den oldschool --->
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72505&lid=puff_1229828

Hittade en dokumentär idag som nog är mycket bra. Snuff: A documentary about killing on camera. Snuff är ju rätt läskigt. Som till exempel Snuff Movie. Kanske att det blir till att titta på den. Om inte Fredrik Reinfeldt väljer helt rätt låtar hos Luuk förstås. Och på tal om Reinfeldt. Se del två av Campus Svea. Rooooligt. Han är ju moderat - host - moderator.

Du är ingenting om de runt omkring inte hör nånting. Hallå?

Puss!

Doktor Kosmos - DK spelar på Ung Vänsters sommarläger


För att jag tycker det är så bra att de har släppt ny platta (bara namnet på plattan - "Hallå?" - är ju genialiskt) och att de fortfarande är lika bra. Önskar att jag kunde få veta om de fortfarande lika bra live. Ni som bor i Borlänge kan ju till exempel gå och se dem imorrn.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det är inte firefox, det är blogg.se som degat ner sig på nåt sätt, man får ta bort verktygsgrejset däruppe och skriva hela inlägget i html om det ska funka. det suger. jag går snart i strejk.

2008-09-17 @ 12:34:57
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Värdelöst. Tacka vet jag blogs.se. Som också är värdelöst. Det kanske var därför det bråkade med mig när jag var inne och pysslade i html-redigeringen igår då. Bra där chibi.

2008-09-17 @ 13:12:49
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0