Dretsvårt

Sjuhundratjugotre.

Vi kom aldrig iväg på bio igår. Varför? För jag har ett väldigt varierat jobb. Till exempel kan det ringa självmordbenägna främlingar och prata i telefonen i drygt två timmar så man inte kommer hem förrän efter klockan sex på kvällen. Eftersom bion började vid sex så uppstod genast ett logistiskt problem. Idag är det Husfruarna så det blir nästan svårare att gå på bio idag. Hoppas vi kan gå nån annan dag...

Nu längtar jag hem. Hem till Brogatan. Bort från baracken som bara är fuktig och full av kattsand. Så mycket som jag har dammsugit under de här månaderna har jag nog inte dammsugit under hela min livstid. Vet ni hur lätt kattsand sprider sig på en yta på cirka 26 kvadratmeter? Superlätt. Vet ni hur tråkigt det är att laga mat på två plattor och en miniugn? Supertråkigt. Det enda som är bra med baracken är att den ligger mitt i ett rekreationsområde. Så man kan gå ut i skogen och på fina vägar. Det finns det inte på Brogatan som bara är en tråkig, stor gata mitt i stan. Vem vill egentligen bo mitt i stan? Det är så jävla tråkigt .

Mest är jag deprimerad för att någon annan hann före mig på en fin kamera på Blocket. Damn you!!

Puss!

Gwen Stefani - What you waiting for?

För att den är dreeeetsvår i SingStar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0