du & jag håller andan och håller händer i språnget

Sjuhundratjugosex.

Idag är en sån där riktigt dryg dag. Det kliar i ögonen och jag förstår inte riktigt vad folk säger när de pratar med mig... "Va..?". Så passande att mina möten ligger så fint placerade idag. Ett klockan elva, nästa klockan fem och det sista halv sju. Jiiipiiiieee..eeeee...e. Ett är i alla fall avklarat! Det gick ju galant. Kan bli ett roligt projekt. Musik och ståj.

OCH DET ÄR JU SÅ HIMLA FINT VÄDER. Här sitter jag och skriver dagordningar och rapporter och projektbeskrivningar, lyssnar på Mammas nya kille och bara längtar ut. Det är varmt och soligt. Mycket d-vitamin ute idag. Jag älskar d-vitamin.
Kanske att jag borde gå och köpa en glass.. Det var väldigt mystiskt häromdagen. Jag köpte en glass men den bara försvann. Jag är säker på att den ligger här nånstans och är alldeles smält. Eller så var det så att jag la den i frysen och sen var det nån som snodde den?

Roligaste (och kanske mest hemska..) kommentaren idag sa nyhetstanten på teve i morse. "Rösterna i det sydafrikanska valet räknas fortfarande. En person som arbetade i röstlokalerna uppges ha blivit mördad. Annars har valet gått lugnt till". Och så var det inte mer med det. Ett politiskt mord hit eller dit får man helt enkelt räkna med när det är val i sydafrika. Man kan ju alltid duscha av sig det. Lite som med HIV. Hoppas för deras skulle att ANC vinner igen. Jacob Zuma verkar vara en sån himla mysig kille...

Sverige. Vilket fint land ändå.

Puss!

kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)

För att den plötsligt dök upp i min mp3-spelare igår. Det var så fint. Det är ju faktiskt det finaste kent har gjort sedan Hagnesta Hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0