Vi åkte med Dundertåget

Sjuhundratjugotvå.

Det finns faktiskt en helt logisk förklaring till varför bilderna har sinat på världens finaste hogieblogg. Jag bor i barack och har inte internet i det slottet. Däremot så har jag fyrahundratjugofyra bilder i kameran så det finns ju resurser. En av alla de bilder är från grillpremiären. En av bilderna är från Göteborg där jag i cirka fem sekunder trotsar min höjdrädsla. En av bilderna är på sveriges snyggaste band Tiger Lou. En av bilderna är på Isac när han fyller sju år. En av bilderna är på Tindra när hon fyller tre år. En av bilderna är på Sofia när hon har en dildo till näsa.

Vi spelade SingStar och jag ägde ut Christian. Ju fler öl han drack desto mer ökade volymen "sänk för fan" vrålade jag "hade jag bott granne med oss och tvingats höra på din hemska sångröst så hade jag försökt vräka oss för längesen!" vrålade jag ännu högre. En stund senare dunkade det i väggarna. Stackars grannar. Kan inte ha varit roligt att höra Christan försöka sjunga Offspring - Self esteem. Han slutade sjunga efter dunkandet och vi åkte och såg Dundertåget. Mycket bra band. Mycket fint band. Christian var full och dansade så roligt att jag grät (det tog igen sig i söndags då han inte alls mådde lika bra). Det är shame on Nöjesfabriken att det aldrig någonsin kan vara bra ljud på lilla scenen. Shame on you, Nöjesfabriken!

Det är fint att våren har kommit till Sverige. Det har börjat klia i ögonen. Men det gör liksom inget, vi lever mä't. Jag ville tågluffa i sommar, men sen blev det nästan bestämt (igen...) att vi skulle åka på moppe till något spännande ställe. "För Sverige är ju så himla bra, man kan sätta upp ett tält nästan var som helst!" propagerade jag. Vi får väl se hur det blir med det. Jag minns när jag hade en moped. Det var tider det. Det var tider när det ringde en man för ett par år sen och sa konstiga saker som "Hooogiee... bla bla bla... moped... Kymco Fever...!". Det var skitskumt.

Idag kanske vi ska gå på The boat that rocked. Men SF:s hemsida bara ligger nere hela tiden.

Puss!

Queen - Don't stop me now

För att jag, precis som väntat, var tokgrym på den i SingStar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0