De är två som gjort'et. Eller en dam.

Sjuhundrasjuttioåtta.

Etthundrafemtio sidor av Kepler avklarade. Cirkus fyrahundra kvar.... Hittills är det den bästa sommardeckaren jag läst. Antagligen för att den är varsamt utvald. Förut har jag bara tagit något felköp som stått och dammat i bokhyllan. Men det är spännande. Den får mig att tro och hitta på saker hela tiden. Den handlar om hypnos också, jag är ju en sucker för hypnos. Jag spenderade en halv termin med att lyssna på en besatt lärare så det vore konstigt om jag inte lärde mig nånting.

Nu duscha. Pröpp.

Puss!

Weeping Willows - While Im still strong


För att det är den som är på.... där ute i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0