De har pess på videoaffärn

Åttahundrafyrtiosex.

Har tänkt på att jag tycker det är jättekul med människor som tror att de känner folk efter bara ett litet tag. Jag har en kompis som var så förr i vaala. Vi kan kalla honom dULe eftersom han heter Marcus. Han sa alltid "men du är ju så här eller så och så här" och det stämde nästan aldrig. Han har slutat vara så och jag trodde att det var en tonårsgrej. Men sen umgicks jag med några andra och det var samma sak. Och de är vuxna. Jag tycker nog egentligen att det är skitläskigt. Det är därför folk orkar prata skit om andra och orkar bry sig om pissaker. För att de egentligen inte har någon aning om hur det faktiskt ligger till.

Jag är ledig och det är verkligen inte min grej. Vad gör man när man är ledig? Jag skulle kunna umgås med folk, men idag vill jag nog inte det. Imorrn gör jag det. Jag skulle kunna se på hela Planet Earth. Då slår jag ihjäl tio timmar och fyrtiofem minuter.

Såg ni Musikhjälpen? Det var så fint att Christer fick vara med i år. Mmmm... Christer. Världens bästa radioman. Roligt var att jag i lördags klockan 04:37 fick det här sms:et från Ralle
"OMG! Christer i p3 får ju bara inte se ut så :( han ska ju se ut som christian. Fan."
HAHAHAHAHA. Christer som är så het. Och nu kan jag inte sluta föreställa mig Christian med Christers röst. Det var fint att Ebbot var i glasburen. Och Timo som spelade tills han blödde. Men annars var det rätt usla band med.

Ebbot i Säffle: Men släpp upp mig. Jag sjunger i bandet!
Vakten: Eh, nej. Skulle inte tro det.
Ebbot i Säffle: Jag ÄR med i bandet!!

Det var hysteriskt kul. Kul var också på Bogarts samma kväll

Marcus kommer utvrålandes: DE HAR PESS!!
hogie: Va?! Varför säljer de kiss på Bogart?
Marcus: Inte kiss! PESS!

Helt logiskt. Han menade ju PEZ så klart.

I helgen såg vi äntligen Inglourious Basterds. Den var vansinnigt bra. Det var tur för det har inte varit så många bra filmer i år. Typ... Lars & The real girl, Benjamin Button och Slumdog Millionaire. Jag har iofs ännu inte sett I Love You, Man. Den måste vara bra. Annars ska jag aldrig se How I met your mother igen. Aldrig. Det skulle isf vara för att Britney är med och är rolig.

Nu ska jag fylla i Christians SIFO undersökning. Hihihihihi....

Puss!

Pearl Jam - Once

För att jag haft den på hjärnan hela helgen. Klart bättre än Jump Around.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag älskade att Christer var med. Jag skulle också kunna bo i en glasbur några dagar om jag fick göra det med honom.

2009-12-25 @ 21:05:36
Postat av: hogie

Absolut! Gärna flera dagar.

2009-12-26 @ 11:30:41
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Du och jag och Christer. Mys.

2009-12-26 @ 14:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0