Fint ska det va

Åttahundrafemtio.

Idag tänkte jag vara lite schysst och klä ljudisoleringsskivorna. Det tog en timme att göra två sidor. Tjena macarena, orka. Men det blev helt otroligt snyggt. Kanske inte är meningen att en perfektionist ska göra det... Jag fattar dock inte grejen med att sätta ljudisolering på ljudisolering? Det är ju inte så att studion är femtio kvadratmeter. Så himla mycket spilljud kan det inte bli att man måste göra saker dubbelt? Och verkligen inte när det finns isolering för fjortontusen spänn. Då borde det räcka. Kan man tycka. Tycker jag. Nu har jag iaf dragit mitt strå till stacken. Kanske att jag pallar med resten senare. Ibland är jag bara för snäll.

När Gibson var ute på ballen idag så klättrade han upp på fönsterbläcket... Hans tassar frös fast i det. Jag fattade inte vad som hände först och undrade varför han dansade så roligt, sen hörde jag hur tassarna satt fast. Han vägrade fatta och när jag till slut fick in honom så kräktes han fem gånger och Barbro stal min negerboll. Jag har så givande dagar när jag är ledig. Nu ska jag kolla hur bussarna går så jag kan göra nåt annat än att sitta här och tro att det är okej att vara helt inaktiv.

Jag har inte ens diskat. Skam på torra land.

Puss!

Wilco & Feist - You & I

För att dromedaren är en kamel med en puckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0