Kliv ned från apberget

Åttahundrafyrtiofem.

Tänkte, återigen,  precis skriva ett argt inlägg om att ingen svarar i telefonen när den jag sökte precis ringde upp. Men det var efter att jag ringt fem personer som inte svarade.

Här bredvid sitter de och tittar på Kvällsöppet med Ekdahl men jag får ångest bara jag hör Mattias Svenssons röst så jag håller mig därifrån. Det var längesen man hörde och såg en så korkad människa på teven. Ful frisyr har han också. Men Carl-Jan är fortfarande kung. Hur kan man inte gillar Carl-Jan?

Nästa vecka börjar ledigheten. Så jävla behövligt. Jag får magsår på att en viss kollega alltid ringer på fredagar och verkligen ordbajsar. Idag blev jag skitsur och nästan vrålade "MEN VARFÖR BLIR DU SÅ ARG?! DET ÄR VÄL FÖR FAN INGET ATT BLI ARG ÖVER?!". Det är det verkligen inte. Han tar ett gruskorn och gör ett berg av det och beter sig som att han är viktigast i hela världen. Kliv ner från hästen och väx upp säger jag. Sluta i alla fall med att förstöra mina fredagar. Det är inte okej.

Nu är Barbro kastrerad och är rakad på magen så puppvårtorna sticker ut och ser äckliga ut. De syr med stygn som är inuti och jag fattar inte hur det går till? Hur kan man sy så det inte blir utanpåliggande stygn? Hur syr man de sista stygnen? Skitkonstigt, men fint. Tänk om det hade gjort så på mitt ben då hade jag minsann inte haft ett freaky, gigantiskt ärr. Hon skriker i alla fall inte längre och är redan keligare och fortfarande lika lekfull. Men de där puppvårtorna... De är läskiga. Och ärret är läskigt.

Nu ska jag möta Benny. Det är bra!

Puss!

kent - 400 slag

För att det verkar bli en tur till Afrikafestivalen även 2010. Minns ni när Hagnesta Hill kom...? Jösses.

Kommentarer
Postat av: Elin

Här får min sida... Nu kan du terrorisera mig bäst du vill ;)

2009-12-11 @ 22:49:13
URL: http://mymirrorstruth.blogg.se/
Postat av: Marita Alberthsson

Kanske det finns nån typ av BH för katter?? Finns ju i stort sett allt att köpa till djur! ;) Önskar oxå att läkar´n hade kunnat döljt mitt enormt fula ärr som jag har på axeln när de fixade muskler, ledband mm. Sen "lyckades" både du å Richard se till att era mödrar har ett stort ärr på magen! ;D Men det var det värt för min del för jag lyckades få en sån görgo son!:D :D

2009-12-16 @ 13:37:21
Postat av: hogie

Marita: HAHAHAHAHA. Skulle vara sjukt kul om det fanns en BH till Babban! Annars skulle jag uppskatta om pälsen växte ut någon gång.

2009-12-21 @ 14:23:02
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0