Pörrtidning och Tip Top

Sexhundranittioåtta.

Väldigt länge har Christian pratat om Cats och jag har skrattat med för jag har trott att han har menat en tidning om katter. Varför? För att jag skämtar väldigt ofta om kattidningar. Häromdagen visade det sig att det var ju inte alls en tidning om katter som han har skojat runt om. Så klart att det var pörrtidningen Cats. Christian är svensk och livrädd för en del saker. Bland annat saker som har med sex att göra. Han vågar nog inte ens köpa kondomer. Vi var på Bergvik och en utmaning ägde rum. Utmana mig och jag gör't.

Christian: Går du in nånstans och köper Cats så köper jag en glass till dig.
(Jag vet inte varför han erbjöd mig en glass... men för det första är ju en pörrtidning dyrare än en Tip Top. För det andra så är jag rätt korkad som inte krävde något mer? Å andra sidan kände jag att det skulle vara värt kassörens min.)

hogie: Klart jag gör.

Så jag gick in på Hydro och köpte ett nummer av Cats och mannen som stod i kassan höll på att dö. Får man inte köpa pörrtidning om man vill? Kanske att han blev förvirrad över att jag var tjej och köpte ett nummer av Cats. Men det var ju helt klart värt det. Christian fnittrade som en liten flicka, jag fick en glass och mannen på Hydro tänker säkert på det dagligen. På ett o-snuskigt sätt. Hoppas jag.

Är det någon som vill ha ett nummer av Cats så kan du få köpa det av mig för en tjuga. Det är en väldigt konstig tidning och jag vet inte riktigt vad man ska ha den till. Runkar män verkligen till porrtidningar? Allt jag lärde mig av den var att i Danmark använder män antirynkcréme på snoppen.

Idag ska jag till Filipstad och imorrn ska jag till Råda. På söndag ska jag sova.

Puss!

Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter

För att jag hoppas fortfarande att han nån gång kan få bli stor och känd.

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA, fy fan vad bra!

2009-02-27 @ 18:55:13
URL: http://www.linneaornstein.se
Postat av: fedt.

köpte cats när jag var 10 bast. när ska Ni växa upp?

2009-03-05 @ 12:33:20
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Bara för att du bor så nära kontinenten, Fetis. Här uppe kommer allt senare vettu.

2009-03-05 @ 12:46:53
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0