Spring tills du kräks

Sexhundranittiofem.

Det är superdupertråkigt att inte ha internet i baracken. Kanske att det måste fixas. Imorrn hade jag gärna velat ha mobilt bredband när jag ska åka tåg i massor av timmar och ännu fler timmar på fredag.

Idag måste jag till exempel städa. Vet ni hur mycket sand och grus det blir på golvet i en barack? Mycket. Idag måste jag till exempel packa en väska med träningskläder för inomhusbruk. Det tycker jag är spännande. Hoppas vi ska spela basket. Eller innebandy. Eller fotboll. Det vore det bästa. Om vi ska spela fotboll. Det tråkigaste vore om vi ska göra cooper- eller beep-testet. Varför skulle vi göra det? För att det vore oväntat. Jag minns när jag var bra på både cooper-testet och beep-testet. Det var flera år sen. Med betoning på flera.

Christian orkade inte vänta utan stängde av konsolen fast den inte hade sparat klart... Så nu är allt vi har gjort i Guitar Hero borta. Hm.

Puss!

Thåström - Kärlek är för dom

För att jag väljer kroumata framför Thåström.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du menar väl inte att du inte ska vara i stan i helgen när jag kommer! Jag är nog i och för sig kvar nån dag nästa vecka också, men ändå! Det var ju det här med tajming, Hogie!

2009-02-18 @ 14:39:46
URL: http://www.linneaornstein.se
Postat av: hogie

Var du i sköna Värmeland under helgen som var? Vilken miss!

2009-02-23 @ 10:04:28
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag är fortfarande här! I en hel dag till, åker på onsdag.

2009-02-23 @ 18:43:29
URL: http://www.linneaornstein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0