Digitalarmbandsuret!

Sexhundraåttioett.

Jobbet tar kål på mig. Vad betyder det egentligen? Tar kål på... Det kanske är kol? Vore mer logiskt.

Jag och Christian har kommit på att det är spöket i huset som gör att saker försvinner. Vi har spöke här som tänder lampor och flyttar saker, men nu har vi kommit på honom/henne med att sno saker. Spöket är extra förtjust i klockor av modellen digitalarmbandsur. Både mitt och Christians är borta. Det är skittråkigt. Mitt var ett jättefint gammalt digitalarmbandsur som Tård köpte nån gång under artonhundratalet. Helt borta. Christians var inte lika fint, men det är minst lika borta. Vi har tll och med varit uppe på vinden och letat....

Digitalarmbandsur.

Förresten. Igår såg vi Benjamin Buttons otroliga liv och det var så vansinnigt bra! Visst var det sjukt mycket grejer som var lite väl tveksamma... men det gör liksom inget. Gillar man filmer som Big Fish, Finding Neverland, Syskonen Baudelaires osv så måste man se den. Se den ändå vettja!

Den tionde februari flyttar vi till barack på Gruvlyckan. Jippiiiii....

Puss!

kent - Spökstad

För att det är januari och jag lyssnar mest på kent. Torget blir ett slagfält varje natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0