En tjockis

Sexhundraåttio.

Björn och Benny fick bäbis nummer två igår! På min födelsedag! Jösses. En flicka som heter Liv och som är tjock. Det är bra att hon är tjock tycker jag, eftersom bäbis nummer ett (som heter Love) vad så väldigt tunn när han kom ut.

Vilken födelsedagspresent! Grattis grattis.

Det är skönt att Benny inte har kvar bäbisen i magen för gravida människor kan vara de värsta jag vet. "Oh, titta på mg jag är sååå himla speciell och min graviditet är sååå himla speciell och mitt otroligt vackra barn kommer att bli sååå speciellt och nu ska vi bara prata om min speciella graviditet". Och så vidare. Fast så var ju inte Benny. Men så är ni, alla gravida omkring mig och ni är skittråkiga och förbannat präktiga blir ni så fort ni får en unge i magen. Vi vet att det är speciellt. I alla fall så är det Björn och Bennys andra bäbis och det är ju tokmånga bäbisar. Det kommer vara som att komma hem till ett barnhem. Rooooligt!

Puss!

Britney Spears - Baby one more time

För att det kommer att bli så många nya bäbisar de närmsta månaderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0