För allas kännedom!

Sexhundranittio.

FÖR ALLAS KÄNNEDOM: Idag försov sig återigen Christian. Jag väckte honom klockan nollsjutrettio när mitt vakna-nu-alarm gick av.

Idag har jag mjukisbyxor på jobbet. Jag mår dåligt över det, men enda chansen att byta om (jag har med mig mänskliga byxor) är att jag kravlar ned i källaren. Och dit ska jag ju ändå sen så då får de banne mig sitta på i nån timme till. Allt började i morse när jag kom på att ja just det, förra veckan hade alla mjuka byxor förutom jag och det måste ju vara så mycket lättare i mjuka byxor? Ja det var det ju. Den där kursen vi är på varje fredag. Lär dig andas. Yoga. Stressa ned. Jag blir helt hög. Jag kommer gå som en zombie idag också. Precis som förra fredagen. Roligast var när vi skulle elka zombies och jag tänkte "Jösses. Jag hoppas verkligen att några krockar!". I just den stunden krockade Mona och Christer. Det är klart jag börjar skratta! Det var ingen annan som skrattade. Tråkigt för er.

FÖR ALLAS KÄNNEDOM: Idag fyller Mård femtiofyra år. Hipp hipp hurra må din dag blir bra!
 
Nu är lunchen slut. Jag som är så mätt. Framförallt är jag zombifierad. Nåväl. Jobba bör man - annars får man jobba på helgen. Det vill man ju inte de helgerna man faktiskt är ledig.

FÖR ALLAS KÄNNEDOM: Köp inte Little Britain - The video game till ert PS2! Det är supertråkigt. Det är det inte, det är ju roligt för de säger roliga saker. Men det är bättre att ni lånar mitt först, så kan ni bestämma er om ni vill ha det efter det.

Puss!

Morrissey - Im throwing my arms around Paris

För att jag älskar Morrisey. Och för att Björn blev så full så han kräktes när Morrissey var i stan. Dumt gjort Björn.

Kommentarer
Postat av: Therese

För allas kännedom:

Så vet jag hur det är med en sängkamrat som ständigt försover sig. Dock så har jag med stor lädje mjukisbyxor på jobbet eftersom det uppskattas av mig själv när jag böjer mig ner för att själpa upp gamlingarna i sängen.

Fina baracker ni får förresten. Om det är dom som e på baksidan!

Är lite lätt avundsjuk på det ljud som ni får höra från de muskulösa byggubbarna som man kan se flockas runt ert hus nu. Det är så sköt att vakna till det dova ljudet av en schaktmaskin eller hur!





MVH Therese

2009-01-31 @ 23:46:00
URL: http://www.theresestahlberg.blogspot.com
Postat av: hogie

Om det ändå vore de fina barackerna på baksidan! Men nej... Vi ska bo i baracker på Gruvlyckan.

De är verkligen muskulösa! Och de drar så roliga skämt för mig hela tiden! Jag önskar jag fick gifta mig med nån av dem.



(De tre sista meningarna var så sarkastiska de kan vara. )

2009-02-03 @ 20:58:54
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0