På kvällen blev det kväll

Sexhundraåttiofem.

Det är skandal det som håller på att hända. Sånt jävla oflyt att Oasis spelningar ligger på söndag och onsdag. Jag kan ju inte gå då! Osunt. Mitt största bästa band i hela världen. Jag hoppas på att det bara är massa fjortisar där och trampar och bara äääälskar Ooooaaasiiiis och har gjort i heeeela sinaaa liiiiv! Så var det sist och det var inte så fint som det varit de andra gångerna. Och enligt mina efterforskningar på internet då'ra så visar statistiken klart och tydligt att det kommer vara så. De enda som är över tjugo och lyssnar på Oasis är vi som har bott på Oasisgeneration i alla år. Ja, eller hur? Så det spelar liksom ingen roll att jag inte kan gå? Och efterfesten med OG kommer att vara värdelös den också. Jag vet'et, jag bara vet'et...

Så. Nu har jag intalat mig själv att det ändå bara hade varit slöseri med tid och pengar... (fast det är det ju inte!!). Jag satsar på bob hund på Trädgår'n i maj istället. Och Thåström i april för bövelen! Tinnitus-Thåström.

Nu vill jag inte ha grått ute nåt mer. Men när jag tänker på Vänersborg så känner jag ändå att det inte spelar nån roll hur vädret är så länge jag slipper bo där. Era stackare.

Jösses. Jag har väl viktigare saker att göra än det här. Så himla viktig som jag är.

Puss!

bob hund - Reinkarnerad exakt som förut

För att igår skar jag mig på fingret på en papperskant. Det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0