Du är sodastreamad O'Boy

Sexhundrasjuttiofem.

Kanonkul. Full fart. Nu kör vi.

Det grämer mig att jag inte gjort listor över tjugohundraåtta. Hur ska ni nu veta vad som var bäst under tjugohundraåtta och vad som kommer att vara bäst under tjugohundranio? Men allt har en förklaring. Jag har ingen egen dator längre. Får sitta i vardagsrummet. Där alla kan se att jag skriver. Det är inte vad jag skriver utan att jag skriver. Det går inte.

Men det finns fina saker också.

Årets bästa låt tjugohundraåtta:



Årets bästa svenska manliga artist tjugohundraåtta:



Årets bästa svenska kvinnliga artist:



Årets bästa svenska nykomling:



Årets roligaste uppträdande tjugohundraåtta:



Sådär kan jag hålla på i en evighet. Mycket brudar. Det brukar aldrig vara tjejer med på mina listor. "För att de kan ju inte sjunga så jag orkar lyssna på dem". Bra för mig det.

Idag gick jag över en bro. Det var tamejfan det modigaste jag gjort hittills i år. Den var lång, smal och gjord av trä. Handsvetten var total.



Det finns inget bildbehandlingsprogram på den här datorn. Det är skitjobbigt. Nåväl. Ut med bron och under broarna hade någon/några klistrat fast grejer. Pärlplattor. Tufft. Jag misstänker RKU. Säg inte till nån, men de hade klottrat överallt.

 

Lisa Simpson som pärlplatta. Klasskampslisa.

HIttade också en skylt som någon målat över. Den var antagligen mycket finare så här. Samtidigt som Christian ville posera med skylten upptäckte jag att hans gylf inte var knäppt. Tjejkalas tjejkalas tjejkalas.



Min mage säger att jag måste äta. Men jag måste lägga in en bild till. Linneas bilder på den nya katten som är döpt till Visa.



Hon är svart som ett Biafrabarn och får ta sjukt mycket stryk av en bortskämd Gibson.

Puss!

kent - Vinternoll2

För att det är så störande att den aldrig blir upplåst i Guitar Hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0