Vi mötte Bambi och Carola verkar rolig

Sexhundraåttiosju.

Idag har jag och Ralle träffat fem rådjur. Vi filma't också. Det får bli extramaterial på min dvd som jag tänkte ge ut nu i vår. När jag åkte hem körde jag nästan på en räv. Jag blev skiträdd för det var nittio, galna taxibilar och jag var (är) skittrött.

Igår gjorde Timo som vanligt ett fantastiskt framträdande. Frågan är om inte gårdagens var det bästa han har gjort? Det förtjänar en bonusbild.



Titt på'n. Uh va dryg.

Det är tråkigt väder och Mathias har skurit sig i armen. "Ring mig. Mathias är på sjukhus". Då kan man ju lätt tro att nån är döende, men så var det ju verkligen inte. Annars har det inte hänt så mycket idag. Ralle berättade att han hade träffat den Übermusikaliska för ett tag sen och att han grät jättemycket. Inte Ralle då utan Über. Det var lite underligt eftersom jag tänkte på Ü idag. Och så glömde jag säga till Ralle att vi skulle ha åkt och hämtat den där jädra pedalen för nu är jag trött på att du alltid tjatar om att du träffat Ü och att du ska ge honom pedalen. Vad har jag med pedalen att göra? Du har tjatat i flera år nu. Från det att du planerade att köpa grejerna till pedalen och när du byggde den och när den blev klar och det var år sen och du tjatar fortfarande. GE HONOM PEDALEN! Det kräver en bonusbild.



Det gjorde så ont. Onda barn.

GOD NATT!

Puss!

Timo Räisänen - Creep

För att det nästan blev lite synd om Radiohead.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Bildgooglade på Timo Räisänen och då dök den här bilden upp. Fantastisk bild! Rolig och gullig även om det ser ut att göra ont i näsan. Ha det bra!

Svar: Åh vad jag undrar vad det är för bild! Eftersom jag inte får upp nåt i mobilen... Måste kolla detta sen. Har inget minne av att Timo dragit mig i näsan... Jag drog honom i bröstvårtan en gång, men det är ju inte samma sak...

En minut senare: Nu fick jag upp det! Haha! Ja. Det gjorde ont. Minns det som igår. Hej svejs!
hogie

2013-08-11 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0