En givande kväll

Sjuhundrasextiosju.


Först spelade jag Cranium på mobilen och det var otroligt spännande. Det ser man på bilden. Sen ringde jag till Ralle.

hogie: Vad ska vi göra då?
Ralle: Har du nån pant?
hogie: Tror det.
Ralle: Då kan vi åka till Coop och panta.


Jag tog med all pant jag kunde hitta. Självklart i tron att Ralle skulle ha lite pant med sig, eftersom det var hans idé. Men det visade sig att det snålarslet inte ens hade en liten burk med sig.


Smörgåstårtan matchade inte alls vårt pantkvitto. Jag sa att Ralle kunde be dem skära ut en liten bit om han nu var så himla sugen. Han sa att han inte trodde att de gör så. Man vet ju inte förrän man frågat, eller?


Det var jättesvårt att hitta något som det stod lik siffror på. Rådjur är tydligen väldigt exklusiva - och förhoppningsvis goda djur.


Till slut hittade vi en film som hade samma siffror som på vårt kvitto. Vi köpte den, men såg den inte. Hoppas vi kan se den en annan dag för den verkar väldigt bra... Istället spelade vi SingStar och det visade sig att Ralle är en mycket bättre motståndare än Crille Krok. Framförallt så är han ett motstånd.


Bara jag slipper se den med Barbro. Hon ser ut att vara en så dryg kompis.

Jag orkar inte vända på bilder. Nu ska jag svimma av mensvärk.

Puss!

Rufus Wainwright - Zing! Went the strings of my heart

För att jag har saknat Rufus. Men igår påminde Maia Hirasawa mig om honom. Tuuur!

Kommentarer
Postat av: naturligt fett

ditta borja jo ligna nåed.

2009-07-20 @ 20:37:08
URL: http://bastard.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0