Ett otrevligt inlägg

Sjuhundrasextiosex.

Jävla broms. Först hade jag fulla ansiktet av trollsländor. Sen kom de. Bromsen. En jävel sög mig så nu har jag ett decimeter stort bromsbett på vaden. Då gav jag upp renoveringsprojektet. Imorrn ska det ju bli regn! Då är det ganska svårt att slipa och måla möbler utomhus. Jag får delegera nån på arbetet. Så kan jag sitta inomhus och skrika genom fönstret hur det ska göras. Kanske att en allergitablett kan hjälpa. Kanske en utrotning av de jävlarna kan hjälpa. Jag är riktigt arg nu. Det är därför det är så mycket jävla. Jävla dret. Jag tror att det kanske även här är mina "föräldrars" fel att betten inte blir mindre än en meter i diameter. Jävligt dålig gener de skickar vidare. Jävla gener.

Här ska jag lägga upp bilder på det fina projektet sen. Och även berätta hur det gick till när vi inhandlade projektet, Hanna Hellquist var på samma ställe och inhandlade saker. Och hur hon bekfräftade alla mina fördomar kring att hon är världens mest egocentriska människa. Tur för'na att hon är lite rolig.

Puss!

DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Then she bit me

För att hon gjorde det. Den jävla bromsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0