Försöker bara gömma mig

Sjuhundrasjuttio.

Häromdagen hittade jag en knapp. Jag la den i näsan så jag inte skulle tappa bort den.


Christian sa "uuuusch, det är ju min knapp!". Så känslig man kan vara då.

  
Jag satte mig här inne för att slippa lyssna på värdelösa Faith no more som spelas i vardagsrummet. Då hittade jag den här fjärilen i min kamera. Det finns sjukt mycket fjärilar hos Mård och Tård! Blå, gula, bruna, orange, lila, röda, gröna, svarta, rosa... Detta är inte ljug.


Mmmm. Älskar smultron jag.

Idag har vi änligen köpt en matta. Den är grön.

Oh. Jag bakar ju.

Puss!

Florence Valentin - Du kommer gå långt

För att jag önskar att min bortslarvade Spring Ricco-skiva ville komma fram nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0