Han är fin och duktig

Sjuhundrasextiofem.

Kanske att jag håller på att hosta ihjäl mig. Jag trodde jag kunde lita på att Tård skulle ha lite pulmicort liggandes hemma. Men man kan inte ens lita på sina "föräldrar" längre. Jävligt skönt att börja semestern med luftrör som en sjuttioåring med sotlunga. Det var roligt att nära jag googlade "sotlunga" och ett av mina gamla inlägg låg överst med flest träffar. Även i det är mina "föräldrar" och någon form av inhalator inblandat. Säger rätt mycket det! Säger rätt mycket.

Vi såg precis (äntligen) Expired och den var så förbannat dålig. Jag som la ut tjugonio spänn gånger två på den! Vi hyrde den igår men orkade inte se så jag hyrde om den idag. Jag ska aldrig lämna tillbaka den. Jag ska smälta den i ugnen. Hon i kassan borde ha stoppat mig. Det skulle säkert han med de roliga tatueringarna ha gjort. Han är en fin och duktig videoaffärsarbetare.

SE DEN INTE.

Jag ska tänka på att Carl-Einar Häckner flirtade med mig på ICA Focus så blir jag kanske glad igen. Sen ska jag tänka på när jag försökte göra Kamilla uppmärksam på att Carl-Einar Häckner faktiskt var på ICA Focus och att hon inte fattade nånting. Det är väl så när man är från norrland. Där har man ingen annan underhållning än renjakt, så det var för mycket begärt av mig att tro att hon ens hört talas om Häckner. Men det är en väldans fin butik, ICA Focus. ICA Focus.

Puss!

Stefan Sundström - Dina händer

För att jag kryssade i "ja" på tre kurser idag. Hoppas att Stefan Sundström är lärare i någon av dem. ICA Focus.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Äh. Nog såg jag honom. Nästan direkt när vi kom in. Men sen...sen åkte jag tåg med Lili & Susie och Henry Bronett, det du!



Det är väl inte konstigt om jag inte förstår dig, du pratar ju så skumt.

2009-07-14 @ 00:16:24
Postat av: Pernilla

jag vill också gå på ica focus! fast jag har fått för mig att det är jättedyrt där. är det det? ica focus. ja. det får nog bli imorgon. det är väl ica focus i gbg vi pratar om? det ska vara bra har jag hört... bättre än ica maxi. och jag älskar ica maxi.

2009-07-14 @ 21:24:04
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Och nu är det här inlägget nummer tre om man googlar sotlunga :)

2009-07-14 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0